Wednesday, September 10, 2014

Vegan Overnight Oats


Vegan Overnight Oats
In de zomer ontbijt ik graag met wat fruit en een kopje citroenthee. Een ideaal begin van mijn dag want ik heb (wanneer het warm is buiten) s’ochtends vaak nog niet zo’n trek. Maar nu het wat koeler is buiten en het nog schemert als ik opsta (ik sta vroeg op!) merk ik dat ik in de ochtend meer trek heb! Dus ik ben weer lekker aan het variĆ«ren met havermout, chiapudding en smoothies! Vandaag deel ik mijn favoriete ontbijtje van afgelopen week! Overnight oats met banaan en superfoods!

Ingrediƫnten
50 gram havervlokken
1 (geprakte) banaan
50ml ongezoete amandelmelk/hazelnootmelk
2 eetlepels chia zaadjes
2 eetlepels gojibessen
1 eetlepel stuifmeelkorrels
1 eetlepel gebroken lijnzaad
1 eetlepel gepelde hennepzaadjes
1 eetlepel kokosschaafsel

Bereidingswijze
Meng alles behalve de gojibessen in een weckpotje en roer alles goed door elkaar. Zet het mengsel vervolgens (de avond voordat je het wil eten) in de koelkast. Haal het bakje s’ochtends uit de koelkast en schep de gojibessen erdoorheen. Strooi er wat vers fruit overheen (mijn favoriete combi is frambozen met bosbessen en aardbeien) en geniet!
 
 
 


 

1 comment:

  1. Hoi Sanne, ik heb via jouw website living the green life een kookboek esteld. Het bedrag is betaald en ik kreeg een bevestigingsmail maar daarna niks meer. Kun je kijken wat er aan de hand is? De mailadressen die aan die website gekoppeld zijn, werken ook niet meer. Thx

    ReplyDelete